četrtek, 24. november 2016

Projekcije



Ljudem je čudno, ko jih ne prepričujem, naj pridejo k meni na terapijo. In zakaj bi? Ni to moja dolžnost, niti odgovornost. Vsak je zase sam odgovoren in vsak zase točno ve, kaj mu lahko pomaga in kaj ne. Enim bodo moje terapije brez veze in ne bodo prišli, drugim bodo kul, pridejo in naredijo spremembe. Razlika je le v tem, da se eni izogibajo odgovornosti in pričakujejo, da jih boš prepričeval, moledoval in prosil, medtem ko drugi sprejmejo vso odgovornost za svoje življenje in naredijo korak v to smer.

Sama verjamem v svoje terapije in vem, kaj ponudim in dam ljudem. In stojim za svojim delom. Ne ugajam, niti ne želim. Želim iskreno pomagati ljudem narediti korak naprej. In rezultati govorijo svoje. Če sem zato čudna, sem z veseljem. Če me zato gledate po strani, super. Če me obsojate zaradi drugačnosti, hvala. Sprejmem vse!!! Zato, ker si upam in drznem slediti sebi, se ne bom obremenjevala z vsakim, ki mu kaj ni všeč pri meni. Še dobro, da je toliko ljudi na svetu, da vsak lahko najde nekoga, ki mu bo všeč. Jaz nisem vseh odgovorov.

Jaz nimam svoje življenje urejeno v nulo. Se naj zato ustavim? NE!!! Moje terapije in moja iskrena želja pomagati ljudem dajejo rezultate. In ljudje to čutijo. Zato, če ste tudi vi med tistimi, ki se bojijo delati stvari, ki jih veselijo in so jim pri srcu, pa ne upate, ker so vam rekli, da ne smete, da ne morete, da niste dovolj usposobljeni, da bla bla bla... STOP... Nehajte verjeti drugim ljudem in začnite poslušati sebe! Ne rabite imeti idealnega življenja, da bi lahko nekomu pomagali. Ne rabite biti popolni pri svojem delu, da bi lahko imeli rezultate!

Ni pošteno, da svoje darove držite le zase. Dobili ste jih zato, da jih delite z drugimi. Ne dovolite drugim, ki so vam nevoščljivi, da vas ustavijo s svojimi pogledi in projekcijami. Sledite sebi. Enim boste trn v peti. A le zato, ker sami nimajo samozavesti in zaupanja vase. In to ni vaš problem. Ne dovolite, da vas kdorkoli ustavlja, niti vi sami! Tisto, kar čutite, da bi delali s srcem, delajte. Nikoli ni popolno, nikoli ni idealno in to je čar vsega. Ne dovolite, da ljudje, ki nimajo svojih sanj, uničijo vaše sanje! Vi ste vredni veliko več. Zato bodite pozorni, s kom se družite in komu zaupate vaše sanje. Ljudje nosijo maske, ki se hahljajo, a pod njimi skrivajo pravi obraz, ki vam privošči neuspeh.

Mogoče boste kar naenkrat padli v dvom, da je vse skupaj kr neki, da je to bullshit, da je to brez veze, da je vse budalaština,... da niste sposobni, da kaj pa vi veste... Kadar podvomite vase in v svoje sposobnosti, se samo vprašajte: "Koga to zaznavam? Komu to pripada?"

V zadnjem času sem sama zaznavala veliko te energije in sem tudi sama na hip podvomila vase. A samo za hip. In ko sem se pred kratkim pogovarjala s svojimi prijatelji, so tudi sami zaznavali to isto energijo. A se je kaj hitro pokazalo, od kje ta energija prihaja. Zanimivo, da smo zaznali vsi, ki smo si dovolili izpostaviti sebe in se pokazati svetu. Zato želim, da veste, da če se vam dogajajo podobne stvari, vse te projekcije lepo pošljite nazaj, od koder so prišle. To ni vaše, to je njihovo in zato naj se vrne od koder prihaja.

Ljudje bodo projecirali na vas svoje projekcije, strahove, dvome in zavist. Vse z namenom, da vas ustavijo. A jim ne bo uspelo. Ker ste močnejši. Ne klonite. To je le dokaz, da ste na pravi poti. In ne poslušajte nikogar drugega, razen sebe in tistih, za katere veste, da vas zares podpirajo. Naj vam to raje da dodatni zagon, ki vas ponese še višje. Niste sami. Vesolje vas podpira in jaz prav tako. Iskreno želim, da pokažete svoje darove svetu in jih deliti z njim. Ker svet potrebuje vas in vaše sposobnosti!!!

Objem,
Romana

Ni komentarjev:

Objavite komentar