sreda, 16. avgust 2017

Ste pripravljeni izgubiti vse?


Ko se nehate obremenjevati s tem, kaj in koga lahko izgubite, lahko imate vse... Življenje mi je pokazalo, da lahko čez noč ostanem brez vsega. In sem. Čez noč sem ostala brez mame, kar je bil zame hud udarec. Izgubila sem ne samo mamo, temveč mojo zaveznico in najboljšo prijateljico. Na to izgubo nisem imela vpliva. Sledile so druge izgube.

Ostala sem brez strehe nad glavo, brez denarja in brez podpore družine. Ob sebi sem imela nekaj tesnih in iskrenih prijateljev, ki so mi pomagali čez najhujše. Zaradi stresnih okoliščin sem izgubila ogromno mišične mase, zaradi česar sem izgubila polovico telesne teže. Bila sem brez moči in brez volje. Edina svetla točka sta bila moja otroka, ki sta me držala pokonci. Njuna ljubezen in razumevanje mojega stanja sta mi dajala moč in pogum. A sem tudi njiju morala spustiti. Bila sem pripravljena izgubiti vse, tudi njiju, če je tako zanju najboljše, saj nisem bila sposobna skrbeti zase, kaj šele za njiju. In ni mi bilo lahko. Prejokala sem marsikatero noč. Nisem vedela ali bom imela za hrano ali ne. Moči nisem imela niti za stanje, kaj šele da bi kaj delala. Dejansko mi je vesolje pokazalo, da mi lahko vzame vse in ostanem sama. A vse to z namenom, da me nauči nenavezanosti. Da zopet najdem sebe. Ker ko imate sebe, imate vse.

Danes je moje življenje drugačno. Ni še vse kot si želim, a se izboljšuje z dneva v dan. Ničesar si ne lastim. Pripravljena sem izgubiti vse. Ker vem, da ničesar in nikogar nimam v lasti. Dopuščam izbiro vsakega posameznika. In če nekdo ne želi biti del mojega življenja, to sprejmem, čeprav včasih boli. A nikogar ne moremo prisiliti, da nas ima rad. Ne starše, ne otroke, ne partnerja, ne prijateljev.. nikogar. In včasih moramo spustiti ljudi iz svojega življenja, da gredo svojo pot in najdejo sebe. 

Nekateri odidejo za vedno, nekateri pa se vrnejo čez čas, ko ugotovijo, kaj jim je pomembno in kaj ne. In to dopuščanje izbir je največja ljubezen. Ljubezen, da spustiš tisto, kar ljubiš, vedoč, da če ti je namenjeno itak ne moreš izgubiti. Če ne, pa prihaja nekaj boljšega in se mora najprej narediti prostor.

Zato se ne bojte izgubiti ničesar in nikogar. Vesolje vas podpira in vam bo dostavilo tisto, kar si želite ali nekaj boljšega. In ko človek to spozna, je življenje veliko bolj umirjeno.

Objem,
Romana

1 komentar:

  1. oj. bolj slučaj kot ne, pa čeprav ne obstajajo, je to, da sem odprl ta mail. ampak, da ne nakladam. žal mi je. oprosti. ljubim te. hvala.

    OdgovoriIzbriši