sobota, 24. oktober 2015

TI kot blagovna znamka

V današnjem času se ljudje premalo zavedamo svoje vrednosti. Nenehno se primerjamo z drugimi in tako ustavljamo sebe in svoj napredek. Zavedati se moramo, da smo edinstveni, kot je edinstven naš prstni odtis. Zakaj tekmovalnost?

Tudi sama sem bila včasih zelo tekmovalna in se primerjala z drugimi, saj je bil to edini način, ki sem ga takrat poznala. Če sedaj pogledam nazaj na to obdobje, mi je popolnoma jasno, zakaj mi določene stvari niso uspele. Osredotočala sem se namreč na tisto, kar sem mislila, da je z mano narobe, saj sem tudi sama želela biti uspešna kot drugi.

Problem je v tem, ker sama nisem prepoznala svoje vrednosti in sem se primerjala z drugimi. Poskušala sem posnemati njihov način, se učiti od njih, delati stvari na njihov način, pa kljub temu ni bilo dolgoročnih uspehov. Zakaj? Ker sem poskušala biti nekdo drug. In ko zanikaš sebe, koliko uspeha zares lahko ustvariš? Nekaj časa gre, vendar te slej ko prej izda telo, ker ne poslušaš sebe. Tako močno se trudiš, da te ljudje sprejmejo, da o tebi lepo govorijo, ker ne želiš biti obsojan, da pozabiš na to, kar je zate zares pomembno.

Ko sem sama to ozavestila, se je moje življenje drastično spremenilo. Nehala sem ugajati drugim, danes sledim sebi in tistemu, kar je meni pomembno. Moje življenje ni več prežeto s stresom kot je bilo včasih. Ker vem, da sem iskrena s seboj. In dopuščam si narediti 'napako', če napake sploh obstajajo.

Ugotovila sem, da ne glede na moj trud in uspeh, se vedno najde nekdo, ki mu ne bom všeč, ki me bo obsojal... in se ne obremenjujem več. Sprejemam sodbe ljudi in se počutim super, ker vem, da te sodbe nimajo nobene veze z menoj, temveč so samo zanimiv pogled tistega, ki jih izraža.

Ljudje preveč moči predajamo drugim. In če želimo drugim ugajat, je to idealni recept za našo nesrečo.

Izberite sebe, izberite svojo srečo. Vi ste edinstveni in ne glede na to, kako poskušate ugajati drugim, se spreminjate za druge, ne morete zanikati sebe. Vi ste dragocen dragulj na tem svetu. Ste blagovna znamka sama zase. Ste diamant. Če vas ne bi bilo, ne bi bilo isto. Vsak med nami je dragocen košček sestavljanke in skupaj tvorimo dragocen mozaik. Če vas ni, je luknja v mozaiku. Če bi bili vsi enaki drugim, mozaik sploh ne bi bil zanimiv. Vse bi bilo enako, dolgočasno.

Verjamem, da marsikdo med vami misli, da ni vreden, da ni nič posebnega. Ni res! To je največja laž, ki so nam jo prodali. Bodite pozorni, kako se počutite ob tem, ko si to govorite sami ali vam govorijo drugi. Ali se počutite lahkotno in ekspanzivno ali težko? Vse, kar je resnica za vas, občutite kot lahkotnost in vse, kar je laž za vas, občutite kot težo. To je način, kako vam vaše telo sporoča, kaj je res in kaj laž za vas. Vsak bo to občutil drugače. Zato je pomembno, da poslušate sebe. V vas je več modrosti, kot si sploh lahko zamišljate. Ste jo pripravljeni odkleniti in izraziti?



Dokler ne boste zvesti svoji blagovni znamki, torej vam samim, boste v življenju lahko ustvarili veliko teže. Ko ste zvesti sebi, imate občutek, da sploh ne delate, ker uživate v tem. Temu morate slediti. Če vam nekaj nasmeje srce, sledite temu.

Sprašujte se:

Če bi bil/a jaz resnično jaz, kaj bi počel/a? Kdaj? Kje? Zakaj? S kom? Kako?

Bodite sami svoja najljubša stranka in ostanite zvesti sebi! Ko vi verjamete vase, bo tudi svet začel verjeti v vas!

Zjutraj, ko se zbudite, si večkrat ponovite:

Jaz _____________________________(vaše ime in priimek), sem blagovna znamka sama zase! Sem unikat! Sem diamant neprecenljive vrednosti! Pripravljen/a sem videti svojo dragocenost in darilo, ki sem v svetu! In kako je lahko še boljše kot to?

In nato se pri vsaki stvari, ki jo počnete, vprašajte:
Če to izberem ali sem zvest/a svoji blagovni znamki (to je sebi)? Ali bom izdal/a svojo blagovno znamko (sebe)?

Poslušajte, kaj vam sporoča telo in nato sledite svoji resnici.

Igrajte se... izgubiti nimate kaj, lahko samo pridobite :)

Verjamem v vas in vašo blagovno znamko! Je zdaj čas, da pričnete vanjo verjeti tudi VI?

Objem,
Romana

P.s.: Vesela bom povratnih komentarjev....

1 komentar: