petek, 21. oktober 2016

Ni vsak vaš sovražnik, ki izrazi svoje mnenje


Včasih moramo ljudi, ki jih imamo radi, pustiti, da padejo, celo propadejo. Ker dokler sami niso pripravljeni videti stvari, je ne bodo. In nekateri potrebujejo to izkušnjo, da se naučijo lekcij.

A zapomnite si nekaj. Vesolje vse vidi in vse beleži. In vrača v večkratnih odmerkih. Nam so mogoče s tega nivoja določene informacije prikrite, zgoraj se vidi vse. Če nekomu delamo škodo, slej ko prej pride na dan. In tega se sama prekleto zavedam. Zato, če ne morem pomagati, tudi škodila ne bom. In nikoli nisem. V ljudi, ki mi želijo slabo ali sem jim trn v peti, pošljem ljubezen.

Nisem idealna, nisem popolna. In tega ne pričakujem od drugih. Tu sem, da širim luč in ljubezen. In če to nekoga boli, mi je žal. Če kdo tega ne vidi ali noče, ni moj problem. Nismo tukaj, da bi ugajali ljudem... vsaj jaz ne. Sem tukaj, da izrazim sebe, kar jaz čutim. Svojo resnico, ki ni univerzalna resnica. Vsak ima svojo in to je lepota tega. Zato vedno poudarjam, sledite svojemu vedenju.

Tu sem, da pomagam vam zasijati. Nekaterim bom všeč, nekateri boste pljuvali po meni. Sprejemam vse. Tudi meni niso vsi všeč in prav je tako. Sama dostikrat vidim stvari, za katere so drugi slepi. In ni lahko, ko nekdo ne želi videti ali slišati resnice. Še posebej, če so to naši najbližji. A kaj, če je največja ljubezen in podpora ta, da jim dovolimo pasti? Da se naučijo iz svoje izbire? Tudi mame moramo svoje otroke pustiti, da kdaj padejo. Le tako bodo videli, kaj jim določena izbira prinaša. Le tako bodo naslednjič raje postavili vprašanje in sledili svojemu zavedanju.

A čas resnice prihaja. Vse, kar je skrito, se razkriva. Vse laži vrejo na plan. In tudi ljudje se masovno prebujajo. Niso več naivni, ne pustijo se več zavajat. Ker v sebi vedo, da nekaj ne štima. Ja, glas resnice, ki je bil dolgo zatiran, se prebuja. Tančica iluzije se dviga. Mediji ne morejo več prikriti stvari in prav je tako. Čas je, da odložimo maske in pokažemo svoj pravi obraz. Čas je, da začnemo delovati v enosti. Ker smo vsi posebni, različni a enakovredni. Nihče ni boljši, nihče ni slabši. Vsi smo Neskončna Bitja Svetlobe. In čas je, da sami vidimo svojo luč in luč v drugih ljudeh.

Če delate iskreno in iz srca, se nimate ničesar bati. Če pa se čutite ogrožene zaradi mojega pisanja, ne berite. A vedite, da ni vsak vaš sovražnik, ki izrazi svoje mnenje, ki je drugačno od vašega. In ni vsak vaš prijatelj, ki se vam nasmiha in treplja po rami. Zato bodite v zavedanju. Ne poslušajte drugih, le svojo resnico. Kot je napisano na vrhu bloga je branje na lastno odgovornost in plod mojih pogledov in izkušenj na svet. Če sem vam trn v peti, mi je žal. Ne bom se zmanjšala zaradi tega. O svojih izkušnjah in pogledih bom še vedno pisala, saj na ta način pomagam tudi drugim v podobnih situacijah. Pomagam dvigovati zavest in vibracijo, kar je moje poslanstvo. In ker to počnem na svoj način, še ne pomeni, da sem vaš sovražnik.

In če iščete borbo ali prepir, pri meni tega ne boste našli. Najdite koga drugega. Če me nameravate blatiti, počnite to na polno, saj mi s tem ustvarjate denar. Če vas kaj moti in bi se radi pogovorili, pa me le kontaktirajte. Se z veseljem odzovem. Ker moj namen je le, da se zavemo, da nismo sovražniki drug drugemu in da lahko s skupnimi močmi dosežemo marsikaj. Sem za mirno in harmonično reševanje nesoglasij, saj želim biti sprememba, ki jo iščem v svetu.


Kakorkoli vam želim le dobro v vašem življenju. In upam, da nekoč nekje bodo ljudje spoznali, da je vsega dovolj za vse in da lahko živimo v miru in harmoniji.

Objem,
Romana

Ni komentarjev:

Objavite komentar